05 juli 2010

Sommarsvart


***

7 kommentarer:

cyndi sa...

Precis rätt! Varför ska allt vara så färglatt på sommaren? Svart är stiligt, även i små doser Mr J!

josephzohn sa...

Små doser av svart, vilken lysande filmtitel!!

cyndi sa...

Får jag regissera tågscenen/stationsscenen?
Du kan ju fixa kostymer (kan ju inte vara så jobbigt om dom är små) och göra kaffe. Svart!

Barbro Binda sa...

Här får jag bara lust att snärta till henne med strumpebanden. Alla fyra, samtidigt.

josephzohn sa...

cy:
Självklart till allt!

bb:
???
Vad har hon gjort dig, stackarn???
Inte nog med att hon förlorade klädpokern mot Stig Järrel!!

cyndi sa...

BB får spela skurk!

Strumpebandsskurk :-)

Barbro Binda sa...

Jag är bara avundsjuk för att hon har snyggare stödstrumpor.

Spela? Jag är skurk från födseln. Ska jag spela nåt får det bli snok.