23 maj 2009

Vintage

6 kommentarer:

Martin Klasch sa...

Vad i h*lvete?!!!! Här har man varit dålig på att uppdatera sig på den här sk*tbloggen och så ska man ändå göra ett "pliktskyldigt" besök och vad får man se?!! Rena rama stölden! Inte nog med att han snor mina bilder han snyltar på mitt goda namn!! Fy f*nken! Är du piratpartist eller vad är det frågan om?! Skäms på dig dassman! ;)

josephzohn sa...

pef:
Snor mina bilder, PAH, snyt dig och kom ut ur garderoben!!
Snorunge!!

snorungen sa...

Hahahaha!! :D
Du får naturligtvis sno så mycket du vill men nu har du bevisat att du inte har behov av det. Hobo-soppan var dock skojig.

josephzohn sa...

snorungen:
Nu låter det gentilt!!
Har du flyttat till Öfvre eller??
Men vi är överens, jag tyckte också att idéen med sopa del hobo var genial!!
Och vem vet kanske den återuppstår :))

den gentile sa...

"Älskad av alla"!? Ta inte i så du spricker bara. :)

josephzohn sa...

Vafalls skrev jag så?
Men än är jag hel!!