04 juli 2006

Regina Spektor - Us

En ny favorit i iPodden!



Andra bloggar om: , ,

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att fler upptäcker Regina. Om du gillar det mer alternativa hos henne ska du verkligen lyssna på hennes tidigare skivor; 11:11 och Songs. De är gudagåvor och lite mindre radiovänliga jämfört med hennes två senaste album.

josephzohn sa...

thomaz:
Nu har jag njutit av henne ett tag och vi är helt överens.
Hon är grym!
Jag har en "hemladdad" blandning och det är nog en blandning av gammalt och nytt.
Nu ska jag ladda ner fler låtar innan det bär av till Gotland ...

Anonym sa...

Oh ja, jag är också stormförtjust!

josephzohn sa...

miashopping:
Härligt.
Jag gillar stormförtjusta shoppande kvinnor!

Anonym sa...

Jag har gillat Regina sedan förra året, då "Fidelity" spelades på radio någon gång. Jag sökte som en galning efter låten på internet (jag visste inte då vad den hette) och sen hittade jag den äntligen! Jag laddade även ner allt annat jag kunde hitta av henne. Försök att leta upp en annan, lite äldre version av "Samson" än den som är med på Begin to hope, den äldre versionen är verkligen underbar!

josephzohn sa...

Ok. Hä bar å tack för tips!