19 juni 2006

Hindenburg är modellen ...



Modell skapad av Sven Franzén.
Ekenäs Industrimuseum.

4 kommentarer:

Martin Klasch sa...

Oh, the humanity!

josephzohn sa...

Oh and in the air tonight ...

Anonym sa...

hej - hittade dig via Martin Klaschbloggen - kul att du kände till Stickan Söderqvists fina omslag - jag känner honom väl och ska se om vi inte kan åstadkomma några fina bilder - det gäller om scanningapparaturen samarbetar eller ej - så är alltid ej fallet.
jag länkar till dig - gillar dina filmer och bilder!!
En annan som jag tänkte försöka lägga ut bilder av är Charles Addams - och jag la också ut tvenne - men så blev jag osäker; kan man göra det hur som helst?

josephzohn sa...

Kul att du hittade hit, jag hittade din .. också via han klaschen.

Ser fram emot Söderqvist hoppas allt funkar ...

Ang. att lägga ut bilder så är det välan okej så länge man hänvisar ...